Potrzebujesz pomocy?
Zgłoszenia takie jak:
- ● Problem z działaniem domofonu w lokalu.
- ● Problem z transponderem zbliżeniowym.
- ● Nadanie kodu dostępowego.
- ● Zmiana nr telefonu w systemach GSM.
- ● Zabezpieczenie materiału z systemów monitoringu.
- ● Pozostałe problemy z systemami teletechnicznymi będącymi w obsłudze.
Należy zgłaszać przez następujące kanały:
- Email: serwis@iq-instal.pl
- Telefon: 22 794 84 60
- Portal zgłoszeniowy
Zakup transponderów zbliżeniowych, aparatu domofonowego lub wideo-domofonowego realizujemy przez bezpośredni zakup w naszym sklepie internetowym. Po zakupie domofonu lub wideo-domofonu skontaktuje się z Państwem pracownik w celu umówienia się na termin dostawy i montażu. Transpondery zbliżeniowe dostarczane są bezpośrednio do skrzynki pocztowej lub do paczkomatu.
Pliki cookies umożliwiające integrację z mediami społecznościowymi.
Brak plików cookie do wyświetlenia